Heeft u een klacht?
Als u ontevreden bent met een beslissing van ons of met onze dienstverlening dan kunt u binnen acht weken een klacht indienen. U kunt uw klacht eenvoudig bij ons indienen door het invullen van het online klachtenformulier op onze website zorgenzekerheid.nl/klacht.
U kunt uw klacht ook schriftelijk voorleggen aan onze
Klachtencommissie. Contactgegevens: Zorg en Zekerheid t.a.v. de Klachtencommissie, Postbus 400, 2300 AK LEIDEN.
Bent u niet tevreden met ons antwoord op uw klacht of heeft u binnen tien weken (wij streven ernaar u binnen deze termijn te antwoorden) geen antwoord van ons ontvangen dan kunt u uw klacht of geschil binnen één jaar voorleggen aan de Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen (SKGZ), Postbus 291, 3700 AG Zeist. U kunt het geschil ook voorleggen aan de burgerlijke rechter.
Klachten over onze formulieren