Stichting Scheepvaart
Vacature

Werk jij resultaatgericht en ben je accuraat? Heb jij financieel-administratieve ervaring? Kun jij goed processen co÷rdineren? Dan hebben wij een interessante uitdaging voor jou! Wij zijn op zoek naar een 

  

Co÷rdinator financiŰle administratie 

  

Wat ga je doen?  


Vanuit jouw rol ben je verantwoordelijk voor de gehele bedrijfsadministratie van de Stichting Scheepvaart; van het debiteurenbeheer en de betalingen tot aan de het opmaken van de managementrapportages en de jaarrekeningen en het verzorgen van de belastingaangiftes. Kortom, jij zorgt ervoor dat de financiŰle processen soepel verlopen.  

Hiernaast ben je, bij drukte of afwezigheid van de hiervoor verantwoordelijke collega, medeverantwoordelijk voor de polisadministratie, waaronder het controleren en fiatteren van polissen en mutaties in de polissen en de naverrekeningen.  

Als co÷rdinator stuur je twee collega's aan voor wat betreft hun (financieel) administratieve taken en fungeer je als vraagbaak en coach van en voor de afdeling. Tot slot initieer en begeleid je acties met betrekking tot de procesoptimalisatie. Je legt verantwoording af aan de manager van de Stichting Scheepvaart.  

 

Dit ben jij

  • Je beschikt over een hbo werk- en denkniveau en een afgeronde financiŰle opleiding op hbo-niveau. 
  • Je hebt minimaal enkele jaren relevante werkervaring.
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je bent een teamplayer, je hebt een hands-on mentaliteit en je bent zelfstandig, flexibel, nauwkeurig en stressbestendig.
  • Je vindt (door)ontwikkeling belangrijk. 
  • Ervaring met CCS is een pre. 

Dit doet de Stichting Scheepvaart 


De Stichting Scheepvaart is opgericht door de sociale partners in de koopvaardij en zeevisserij en wordt bestuurd door vertegenwoordigers van werkgevers- en werknemersorganisaties. Het doel van de stichting is het co÷rdineren van administratieve diensten en bestuurlijke ondersteuning voor diverse scheepvaartorganisaties en het vertegenwoordigen van hun belangen. De belangrijkste taken van de Stichting zijn het formuleren van samenhangend beleid op het gebied van werk, inkomen en zorg in de sector koopvaardij en zeevisserij en de inning van de door werkgevers verschuldigde premies ten behoeve van de aangesloten scheepvaartorganisaties.  

 

Je komt te werken in een team van 10 medewerkers, dat alle werkzaamheden uitvoert voor de bij de Stichting Scheepvaart aangesloten fondsen. Kijk voor meer informatie over deze fondsen en hun doelen op www.scheepvaartnet.nl 

De medewerkers van Stichting Scheepvaart zijn in dienst van Anker Insurance Company n.v., waarmee de Stichting Scheepvaart een uitbestedingsovereenkomst heeft gesloten. 

 

Ons aanbod 


We bieden jou een zelfstandige en afwisselende baan voor 32-38 uur per week. Ook bieden we je een goede balans tussen werk en privé doordat je hybride kunt werken; minimaal 2 dagen per week werk je vanuit ons kantoor in Amsterdam. Naast een goed salaris bieden we onder andere faciliteiten en een vergoeding voor thuiswerken, een laptop, een goede pensioenregeling, een 13e maand, een fietsplan en natuurlijk enthousiaste, ambitieuze en ondernemende collegaĺs! Je komt te werken in een informele en lerende werkomgeving met volop aandacht voor werkplezier, opleidings- en ontwikkelmogelijkheden, een no-nonsense mentaliteit en korte lijnen.  

 

Solliciteren maar! 


Wil je bij Anker Insurance Company/Stichting Scheepvaart komen werken? Maak ons enthousiast en stuur vˇˇr maandag 17 januari aanstaande je motivatie inclusief je CV naar solliciteren@anker.nl. 

Heb je vragen? Neem dan contact op met Aad Slot (manager Stichting Scheepvaart), telefoon (050) 520 99 99.  

 

Een pre-employment screening maakt deel uit van de selectieprocedure. Meer informatie hierover vind je op onze website.  


Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. 

Copyright 2006 - 2022 Stichting Scheepvaart | Powered by Archifact CMS