Stichting Scheepvaart
Administratief medewerker/schadebehandelaar

Stichting Scheepvaart is op zoek naar een collega voor het verzorgen van de werkgeversadministratie en het afhandelen van schades. Ben jij op zoek naar een afwisselende parttime functie in de omgeving van Amsterdam, lees dan snel verder!

Wat ga je doen?

In deze gevarieerde rol ben je verantwoordelijk voor het bijhouden van de werkgeversadministratie en het afhandelen van schademeldingen. Je zorgt voor een nauwkeurige administratie en behandelt claims volgens de vastgestelde richtlijnen, financiële limieten en uitvoeringsregels. Daarnaast onderhoud je regelmatig contact met werkgevers, bewaak je deadlines en informeer je klanten over hun contractuele verplichtingen bij gemelde schade.

Als onderdeel van het team van Stichting Scheepvaart houd je je met name bezig met de administratie van de verschillende verzekeringen/fondsen, maar in rustigere periodes spring je ook bij in het klantcontact voor de zorgverzekering AZVZ. Het behalen van de WFT zorgverzekeringen is hiervoor benodigd en wordt door ons gefaciliteerd.

Wie zijn wij?

Je komt te werken in een klein team dat gezamenlijk alle werkzaamheden uitvoert voor de bij de Stichting Scheepvaart aangesloten fondsen. Kijk voor meer informatie over deze fondsen en hun doelen op onze website. De medewerkers van Stichting Scheepvaart zijn in dienst van Anker Insurance Company n.v., waarmee de Stichting Scheepvaart een uitbestedingsovereenkomst heeft gesloten.

Wie ben jij?

  • Je hebt mbo werk- en denkniveau. Ben je ervaren en kundig? Ook dan komen wij graag met je in contact.
  • Je hebt recente ervaring met (financiële) administratieve werkzaamheden.
  • (Pré) Je hebt een WFT Basis diploma óf bent bereid deze te behalen.
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Jij werkt nauwkeurig en geordend, waardoor de juiste informatie altijd goed vindbaar is voor collega’s.
  • Je stelt prioriteiten en maakt af waar je aan begint.
  • Jouw duidelijke communicatie wordt gewaardeerd door je omgeving.
  • Je wordt omschreven als een betrouwbare collega.

Wat bieden wij jou?  

  • Een zelfstandige en afwisselende baan voor 20-24 uur per week. 
  • Een informele werkomgeving met een no-nonsense mentaliteit en korte lijnen.
  • Een salaris tussen € 2.304 tot € 3.573 op basis van 38 uur per week, afhankelijk van ervaring en opleiding. 
  • Een jaarlijkse uitkering ter hoogte van een 13e maand.
  • Hybride werken, thuis en op kantoor in Amsterdam, aan een ergonomische werkplek.
  • Een goede reiskostenregeling voor woon-werkverkeer met mogelijkheid tot gebruik van OV.
  • 27 vakantiedagen o.b.v. 38 uur per week, met de mogelijkheid om extra verlof op te bouwen.
  • Eén vrijwilligers dag per jaar en een vrije middag op jouw verjaardag!
  • Een CO2 neutrale pensioenregeling met ruimte voor individuele keuzes.
  • Volop mogelijkheden voor opleiding en ontwikkeling.

Zoeken wij jou?

Houd ons niet langer in spanning en klik op ‘solliciteer nu’! Wil je graag meer informatie over de vacature of vrijblijvend een kop koffie doen? Neem dan contact op met Jochem Numan (HR-medewerker/Corporate Recruiter), tel. (050) 520 99 12 (ma t/m do) of via numan@anker.nlEen pre-employment screening maakt deel uit van de selectieprocedure. Wij vinden privacy belangrijk en verwerken jouw gegevens in overeenstemming met de privacy wet- en regelgeving. 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. 

Copyright 2006 - 2024 Stichting Scheepvaart | Powered by Archifact CMS